środa, 27 kwietnia 2016

AGS - celowe nawiązanie do SD?

Wydaje mi się, że kiedyś poruszałam już tą teorię. Jednakże, teraz podam więcej argumentów i szczegółów.

Moim zdaniem, Marc Sumerak celowo nawiązał w wielu momentach do Scooby-Doo. Pierwsze wskazówki odnajdziemy na wczesnych stronach, a także tych późniejszych...
Widzicie? Niektóre z ludzkich postaci są łudząco podobne do ekipy Scooby'ego. Moje pierwsze skojarzenie po ujrzeniu Beccy z jej codziennym stroju do Fred Jones. Taylor ma rude włosy, długie, falowane włosy, nosi opaskę i fioletowy strój, podobnie jak Daphne Blake. Todd jest posiadaczem rozczochranych, brązowych włosów i chodzi w zielonym stroju, zupełnie jak Kudłaty. Wendy to jedyna (lub jedna z niewielu) postaci w całym komiksie, która nosi okulary, ma też krótkie, brązowe włosy. Przypomina Velmę tym bardziej, że na miniaturce, gdzie pokazano ją w codziennym stroju, nosi pomarańczową bluzę.
Jednak jest to tylko przedsmak nawiązań do Scooby'ego, które nas czekają.
Tu już chyba nie muszę niczego tłumaczyć. Opis komiksu głosi, że Becca zaczyna uczęszczać do szkoły, gdzie uczą się córki najsłynniejszych potworów. Hmmm... ciekawe, dlaczego te potwory są takie słynne...

Jak na razie, przepraszam bardzo. Nie znalazłam więcej nawiązań. A ponieważ pewnie liczyliście na coś jeszcze, to daje wam zdjęcie jednego z prototypów okładki AGS.



2 komentarze:

  1. po pierwsze prototyp super jest lepszy od orginału według mnie po drugie dałaś tą teorie najpiew tu czy na you toba?

    OdpowiedzUsuń