poniedziałek, 1 lutego 2016

No i mamy problem...

Wiadomo, że moja wyobraźnia pracuje szybko. ZBYT szybko, abym mogła się na czymkolwiek skupić.
Wymyślam około 5 serii na dzień i nie wiem, którą powinnam się bardziej zainteresować. Tak więc- wy wybieracie. Wygrana seria zostanie obdarzona mnóstwem rysunków itp, itd, etc. A więc, serie do wyboru to:
-Four High - szkoła, która podzielona jest na cztery części: Część diabłów, aniołów, ludzi i śmierci. Ja sama występuję tam w drużynie śmierci. I nie, wcale nie została zainspirowana Hogwartem, wcale....
-GHV (Gymnasium for Heroes and Villians) - ostrzejsza, ciekawsza i mniej cackająca się odpowiedź na EAH. Jestem tam obecna pod postacią córki Złego Wilka i widoczna w grupie rebeliantów.
-Scary school (nazwa wymaga dopracowania;-;) - Skoro mam swoją własną odpowiedź na EAH, to "podróbki" MH także nie może zabraknąć. W SS uczą się różne potwory, głównie nieudane eksperymenty. Ale...co, jeśli potwory nagle przestaną być straszne? No, to wtedy trzeba jakoś temu zaradzić....
-SFA (School For All/Szkoła Dla Wszystkich) - żeby nie było, to seria ta powstała tuż po tym, jak poznałąm AGS i nawet jeśli trochę je przypomina, to z pewnością jest to przypadek. Pewna Hrabina otwiera szkołę dla wszystkich ras. Na serio, WSZYSTKICH. Niechcący jednak przydziela czwórkę uczennic do złej grupy.
- Cartoon School - stara jak świat, bo jeszcze z maja 2015 seria. Opowiada o perpytiach dzieci postaci z różnych kreskówek. I pomimo, że seria była świetna, przez nią moja koleżanka stała się moim wrogiem (długa historia). Ale, chętnie ją odnowię...
Na razie to tyle.
GŁOSUJCIE!

5 komentarzy:

  1. Cartoon School!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja słyszałam o tych wszystkich serial i według mnie powinnaś zrobić Scary School albo szkołę dla wrzystkich

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak co to moja kuzynka mówi żebyś bardziej zainteresowałaś się Four High

    OdpowiedzUsuń
  4. No i masz, każdy chce co innego...

    OdpowiedzUsuń